oh crap

Jag vet inte vad jag ska ta mig till.
Vem ska jag vara? Hur ska man vara?
Jag måste försöka komma fram till detta så snart som möjligt.
Jag kan inte leva såhär, inte nog med att det tar död på mig själv (vilket iofs inte gör mig ett dugg) utan det är när man skapar smärta och lidelse hos andra som allting faller.

Jag vill egentligen helst bara stänga in mig i ett mörkt rum någonstans.
Jag kan inte ändra på mig, hur jag än försöker lägga det i tanken, hur intelligent jag må vara, så missar jag det när det väl behövs.
Jag är inte tillräckligt stark att klara av det, så man kan väl iaf försöka bespara andra lidandet?

just nu har jag egentligen bara lust att sätta mig i ett hörn och gunga in i väggen tills typ någon gång under nästa vecka.
på tal om det, om man dödar sin kropp, klarar den förändringar då? värt att prova?...

Kommentarer
Postat av: Fru C

är det något du vill snacka om så finns jag här :)

2009-01-18 @ 15:57:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0