Det händer inget där ute

Ingen runtom en bloggar, lägger upp nya videos eller någonting spännande.

Pratade tele med fru R (alla människor i mitt liv får en betäckning som herr, fru, mr eller dylikt. Ni vet vilka ni är så behövs inte mer än så), super trevligt! Blir även fika i stan imorgon och typ så.
Sen insåg jag precis att jag handlat lite för mkt för att ha råd med en laptop.. men å andra sidan har jag inte fakturerat mor för hennes hemsida än, men ja, det får bli som det blir.

Jag ska ha en laptop hursom, behöver det till jobbet.

btw, jag tror depprisions kurvan är över och jag kan börja leva.. lite normalt iaf.

Kommentarer
Postat av: Fru C

jag har inte fått något Herr/Fru namn i din blogg :(

2009-01-14 @ 13:44:20
Postat av: Ronja

och genast kände man sig gammal skratt

2009-01-16 @ 12:12:24
URL: http://eohild.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0