Denna dag

Denna dag har gått bättre än jag trodde.
Jag klarade av att prata med folk ändå, prata om saker och så som kanske behövdes.
Det ena jag inte klarade var väl att se mig själv i spegeln som jag gjorde för ett par minuter sen.. höll på att brista i gråt..
Den andra saken jag inte klarade var väl när jag bestämde mig för att lite kvickt blicka tillbaka i filmen smala sussie, och så kommer liten svängig kärleksscen, där 2 personer kör en spindelmannenpuss (skrivs det som ett ord?), hursom, där en person pussar den andra uppochner.
Jag vet inte varför, men jag höll på att kräkas.

Jag klarar inte av mig själv längre, jag vill bara ta en paus från mitt liv och mig själv.. hur fan gör man det?

Kommentarer
Postat av: Andrea (coffes)

man ändrar på sig med en positiv inställning till livet! det är inte så svårt om man bara vill så kan man allt sa grisen och flög!

2009-01-19 @ 20:36:19
URL: http://satinin.blogg.se/
Postat av: Greger Olsson

Knark?

2009-01-22 @ 23:58:47
Postat av: Domherren (Antons)

måste även här misstycka med Fröken Andrea, svaret på din fråga herr. Fast är:

Du trycker på paus och sedan runkar du.

2009-01-23 @ 21:27:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0