Dax att pusta ut

Det har egentligen inte hänt mycket idag..
Vi pratade igenom lite.. kändes riktigt bra faktiskt.. jag tror jag mår bra nu.. OK iaf.. Och det ska man vara nöjd över.
Jag ballar inte ur och slår mig själv iaf. Dock har jag ju inte provat sova än.. Får se hur det går...
Jobbigt att så klockan nästan slå 2 och veta att man måste upp vid 7.

Fick också precis världen smaraste mening i huvudet.
"Jag känner mig som Jesus.. Jag kom, jag failade och ingen bryr sig"

Jag har stor lust att dock bara komma bort ändå.. bara semestra en två veckor eller så.. kryssning någon?

P.S Glömde tillägga, utan det här samtalet hade jag förmodligen inte sovit alls.. varken inatt eller imorgon natt.. så jag är glad.. D.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0