Vredesutbrott

Jag tror seriöst jag håller på att balla ur.
Varje dag som går blir jag mer och mer frustrerad.
På folk omkring mig, på saker som händer runtomkring mig, på mig själv..
Ofta blir jag irriterad utan anledning, vilket gör mig mer irriterad.

Dessa vreden utgår lätt i muskel-ryck, som då oftast resulterar i slag.
Bara nu ikväll tror jag att jag slagit mig 5ggr, men den sista var mer för att jag kände mig självdestruktiv och var utråkad.

Jag blir irriterad på mig själv, för mina val jag gör i livet.
Jag försöker förstå mitt liv, blicka tillbaka på misstag man gjort och göra tvärtemot om samma situation uppstår igen.
Resultatet? En perfekt vit skjorta HELT utan fläckar.. tv reklamer fastnar lätt..
Nejmen, resultatet blir lika skit ändå, så alltid när jag blickar tillbaka och gör tvärtemot går det ändå lika dåligt.

Jag vill bespara alla lidanden från mig.
Jag vill aldrig umgås med någon igen...

Kommentarer
Postat av: Andrea (coffes)

Jag vet inte om du läser det här eller vill läsa det här.

Men det finns många utbildade för sånt här som är väldigt duktiga. du är deprimerad och kan få hjälp. Tveka inte att rädda ditt eget liv. och om det är så svårt och jobbigt som du säger så tror jag att du vet att du måste göra nåt....

2009-02-11 @ 09:26:10
URL: http://satinin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0