Ny fakta!

Jag insåg lite ny fakta!
Ja, jag gillar fakta mycket. Med fakta kan man undvika misstag så jag tycker om att lära mig saker.
All fakta är skoj, t.o.m. historia, men jag klarar det bara i korta stunder och inte så ofta.
Nåväl, fakta:
När det kommer till förhållanden / kärlek och sånt så betyder inte ett "vi tar det långsamt" att man ska ta det långsamt och utveckla något, det betyder ungefär "sorry, jag är inte din typ".

Jag drar lärdom av min misstag.
Därför ser jag mig själv rätt lärd.
Försöker använda kunskapen så gott som det går, men lyckas (som jag tidigare nämt) glömma sånt när jag är kär.

Nej, det får nog bli sova nu, klockan är trots allt satt på 04:30 så jag hinner fixa allting innan jag ska iväg till romme.
Hoppas det blir avkoppling i snowboard åkandet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0