Going underground

Jag var helt hundra på att det var något viktigt som skulle hönga i helgen, men när jag kollat efter verkar det inte vara någonting.
14feb, alla hjärtans dag, depp-dagen nummer ett för alla singlar.
Skojar inte, det är helt sjukt jobbigt. Men jag har aldrig gillat dagen, känns så onödigt med en dag där du ska visa din kärlek lite eller så. Det klarar jag av att göra ändå.
Jag ska fira den genom att gå underjorden, dvs ta laptopen och lägga mig under täcket. Får väl se, jobba lite, se en film eller något annat tidsfördriv.

I övrigt, jag fick idag veta att jag borde spela in en ljudbok. Folk gillar min talröst och min fantasi så jag tänkte ge det ett shot att köra att jag sitter typ 30min och bara hittar på bajs och berättar, sedan 30min för redigering och sen så får vi se vart jag ska lägga det.

Anyways, jag vill lära mig glömma bort saker. Saker som jag inte vill komma ihåg alltså. Saker som jag vill / borde komma ihåg skulle jag gärna vilja lära mig komma ihåg istället..
Känslor för (alla) ex != bra

Kommentarer
Postat av: Hannah

Att prova på att spela in din röst som berättar-röst låter som ett bra projekt.



Alla hjärtans dag är en omständlig och totalt överskattad dag. Jag tänker spendera den med några sjukt söta shoujo-serier. Mmmmm anime... Och olugga. Allt detta plugg!



GANBATTE ANTON-SAN

2009-02-12 @ 08:12:42
URL: http://inkthos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0