Sömnproblem

Yes, som säkert går att dömma av titeln har jag återigen börjat känna av sömnproblem.

Jag har också insett att jag inte vill ha någon flickvän på obestämd tid framöver.
Jag klarar helt enkelt inte av att ha fler ex på hjärnan jämt och ständigt.
Som jag nämnt förut kommer jag ju alltid ihåg allting från förhållanden. Detta är det jag somnar till VARJE natt numera.

Enda boten jag egentligen känner till är när jag har en partner, en flickvän helt enkelt.
Men som jag nyss nämnde klarar jag verkligen inte av att ha fler på hjärnan.
Folk får kalla mig hur dum eller sjuk dom än vill, men för mig är det inget extremt konstigt att inte tappa känslor för folk.
Men ibland så vore det så skönt att bara kunna glömma allt.

Egentligen vill jag, just nu, bara dra igång skön musik, sitta ensam och typ bygga pussel..
Men jag har varken skön musik, pussel eller mig själv närvarande..

Jag tror jag dödar mig själv långsamt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0